" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Sayang}
Tuesday 22 July 2014 | 08:24 | 0Comment

Sayang,

Jangan marah kerna aku tahu aku salah,
Aku akan cuba baiki ia,
Kita sama sama berusaha,
Itu janji kita bukan.

Sayang,

Jangan menangis kerna aku tiada di sisi,
Aku tak mampu gapai mu dari sini,
Cuma mampu mendengar dari telefon yang sayup sayup berbunyi.

Sayang,

Jangan merajuk kerna aku tak reti pujuk.
Aku tidak di lahir seperti dia,
Punya sebakul ayat manis tersedia,
Hanya tunggu masa untuk guna.

Sayang,

Kalau ku bisa terbang tinggi,
Tiap malam kau aku akan temani,
Tapi jarak sepertinya dengki,
Memisahkan kita jauh berjuta kaki.

Sayang,

Boleh engkau sabar sebentar,
Tiba masa akan aku peluk kau erat erat,
Usah kita hirau kan dunia yang berputar,
Hanya kau dan aku,
Kita bunuh masa bersama.

Sabar sayang,
Hari itu akan tiba,
untuk kita..


Labels: , , ,