" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Entry panas hati}
Wednesday, 24 July 2013 | 09:03 | 0Comment

Dua tiga minggu lepas bukak fb dia nak main game
Tak sengaja ada IM masuk
Wanita cun habis. Gua pun kalah
Terbaca sebab tertanya-tanya.
Apa dia cari dengan ayat manja tu semua
Oh, junior ajak jumpa nanti dekat U sana
Sambungan dia takut gf marah
Jaminan dia eh saya takde gf kat sana
Dehel brader.

Kau cakap kau takde gf.
Dah tu aku ni sape?
Ni yang berasap nak letup satu dunia

Ok lah. takde gf kan.
Kalau tu yang awak
Saya besar hati nak realisasi kan
Bye bye romeo. :)
eh lupa saya pun takde bf.

*lambai tangan*