" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Review - Ainaa Roseberry}
Friday, 4 January 2013 | 00:08 | 1Comment

Haii semua,

Semalam saya dah buat review 3 blog. Hati nie pun nak review jugak. Selalu orang tunggu menang Giveaway baru dapat review tapi saya tak kisah menang ke tak nak jugak buat review. Hari nie saya nak review blog yang dah dua tiga kali saya singgah. Actually baru jumpa blog nie. Tapi sebab dia menarik so saya pun rajin lah singgah sana. Hari nie saje dah 3 kali kot saya pergi. First blogwalking, second reply visit and third godek-godek sebab kita nak review blog dia. 

Ok siapakah sebenarnye Ainaa Roseberry nie yer?. Ainaa Rosberry tu nama blog dia. Tuan punyer blog yang cun melecun tu nama Ina Ainaa. Kalau menulis dia guna nama manja Ena.. Sangat comel bagi saya guna nama kita untuk berbahasa dengan orang. Hee. Korang pernah tak jumpa dia nie? Kalau tak meh lah saya kenal kan. Jom kita pergi blog dia dulu nanti kita datang cerita banyak-banyak lagi. Korang boleh guna pintu nie kalau nak pergi ke blog cik Ena kita. 

Saya ada sedikit gambar untuk anda yang malas nak klik klik nie. Haishh apa lah korang nie. Cubit tangan kan. Malas nie. heee ok jom tengok gambar. 



Cantik tak? Gambar bunga-bunga lagi. Korang perasan tak blog yang saya review semua background warna pink dan bunga-bunga. Blog Cik Ena pun warna yang sama. hee. Cik Ena nie student IIUM Kuantan. *sob sob* nangis kejap sebut Kuantan. hee. Lap air mata dulu. CIk Ena nie pun ada bakat terendam. Eh silap, terpendam. Dia pandai lukis lukis korang. Sama macam Cik Nadrah yang edit blog kita nie. Korang nak tengok lukisan dia tak. Comell. 

Hak milik tuan blog :)

Hah tu lah lukisan yang cik Ena buat. Cantik kan. Paling kita suka tu yang macam rambutan tuu. Korang nak tengok lebih jelas korang boleh klik sini. Tak rugi pergi blog cik Ena sebab nanti dia akan visit balik. Janji korang tinggal lah jejak sikit. Nie pergi macam penyamun mana lah cik Ena nak tahu. Kena report polis baru jumpa kot. 

Rajin- rajin lah yer pergi blog cik Ena. Pujuk-pujuk dia suruh lukis untuk korang. Nanti hasil bahagi dua yer. heee. Ok lah. Happy reading peep !


Labels:



Hak milik tuan blog :)

Hah tu lah lukisan yang cik Ena buat. Cantik kan. Paling kita suka tu yang macam rambutan tuu. Korang nak tengok lebih jelas korang boleh klik sini. Tak rugi pergi blog cik Ena sebab nanti dia akan visit balik. Janji korang tinggal lah jejak sikit. Nie pergi macam penyamun mana lah cik Ena nak tahu. Kena report polis baru jumpa kot. 

Rajin- rajin lah yer pergi blog cik Ena. Pujuk-pujuk dia suruh lukis untuk korang. Nanti hasil bahagi dua yer. heee. Ok lah. Happy reading peep !


Labels:



newer post older post