" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Entry akhir final}
Saturday, 19 January 2013 | 07:02 | 2Comment

hai korang.

rindu tak? hee jangan nangis. Terharu saya. Alhamdullilah final dah nak habis. Paper semua tingtong. Tak mampu nak di ucap dengan kata-kata. Actually tu bukan sebab saya muncul.

Akhir-akhir nie i kind of get weird dream. The same thing, the same person, the same situation. Benda yang paling saya nak tahu adalah. 



Awak tahu tak sangat tak sopan bila awak muncul dan hilang macam tu tanpa perkenal kan diri. I really want to know. Who are you actually. geez. bunyi cheesy gila kan nak kenal orang yang selalu datang dalam mimpi kita. The thing i knew is i felt safe around you. Eh awak nanti datang mintak tinggal no telefon ek. *sila tampar saya*. hmm saya dah start mengarut. Jom tidur kawan-kawan. Wishing the same thing tonight.



Labels: