" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Trust Me}
Sunday, 18 November 2012 | 22:08 | 2Comment


Dah lama rasa nya saya tak menulis dengan penuh serious. Sibuk adalah satu punca namun malas yang membuak-buak itu mengeruhkan lagi keadaan yang sedia keruh. Harap maaf wahai reader sekalian. Mungkin juga alasan masalah hati yang bertimpa-tipma menjadi punca saya hilang dari dunia blogger seketika. Sekadar mencari ketenangan bersama keindahan ciptaan -Nya.

Dalam masa saya menghilang banyak benda baru saya belajar. Makin dekat saya dengan Pencipta. Satu nikmat yang tak mungkin dapat di kecapi dengan wang ringgit. Dalam masa yang sama hadir insan yang sanggup berkongsi cerita. Terasa lengkap. Tidak perlu menjadi sempurna kerana yang sempurna itu tidak wujud. Mampu bergelak ketawa dan menangis bersama berkongsi duka itu cukup bagi saya. Tidak perlu anak raja yang kaya, mampu menjaga itu satu nikmat yang tak terhingga.

Yang belum menemui nya tak perlu risau sebab Dia dah janji kan kita dengan penuh keyakin bahawa kita akan saling di lengkapi. Keyakinan itu menjadi tonggak kepada sesuatu. Yakin dan ganjaran Nya pasti sangat hebat.

Maksud nya : Exalted is HE who created all pairs - from what the earth grows and from themselves and from that which they do not know

InsyaAllah suatu hari nanti masa nya akan tiba. Doa, usaha, tawakal.