" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Tahniahhhhhh}
Sunday, 4 November 2012 | 07:54 | 5Comment

ehsan Google.
Hai saya janji hari nie nak umum kan pemenang nye kan. so nie lah pemenang nye.


1

2

3*updated*

Sila klik link tersebut dan tengok sama ada ia nya blog anda atau tidak. Sama-sama lah kita berkunjung ke blog kawan kita yang menang. Saya pilih random ye. Guna Random.com. Kalau ada pape do comment.

Sila PM saya di FB. Serta kan Nama, Alamat, No telefon dan Link blog. :) nak komen bawah nie pun takpe. comment tu tak kan di publish :D

Tahniah buat pemenang and jangan lupa jenguk-jenguk sebab peserta yang dah join nie akan ada further hadiah. InsyaAllah. Terima Kasih 


P/S : Hadiah dalam masa seminggu yee. Tengah bincang dengan orang yang beli kan perfume.




ehsan Google.
Hai saya janji hari nie nak umum kan pemenang nye kan. so nie lah pemenang nye.


1

2

3*updated*

Sila klik link tersebut dan tengok sama ada ia nya blog anda atau tidak. Sama-sama lah kita berkunjung ke blog kawan kita yang menang. Saya pilih random ye. Guna Random.com. Kalau ada pape do comment.

Sila PM saya di FB. Serta kan Nama, Alamat, No telefon dan Link blog. :) nak komen bawah nie pun takpe. comment tu tak kan di publish :D

Tahniah buat pemenang and jangan lupa jenguk-jenguk sebab peserta yang dah join nie akan ada further hadiah. InsyaAllah. Terima Kasih 


P/S : Hadiah dalam masa seminggu yee. Tengah bincang dengan orang yang beli kan perfume.




newer post older post