" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





eh Follower kita}
Saturday, 26 May 2012 | 01:41 | 5Comment

*kelip kelip mata tak percaya* wahh bangga sekejap follower dah nak sampai 2++. Tapi tu bukan nya melambang kan saya seorang blogger yang berjaya. Ada ramai lagi yang follower berjuta-juta. Terima kasih untuk semua yang sudi singgah sini. Sumpah menitis air mata. *sreeet sreet lap air mata*. Untuk menghargai pembaca saya yang comel dan setia saya nak bagi hadiah lah dekat someone yang dah officially jadi follower saya. Ia nya random. Hadiah tak mahal tapi boleh lah sekadar penghargaan buat dia. Nanti jangan lupa jenguk-jenguk. Bila pemenang dah ada saya akan terjah and review blog dia. Amacam ok tak?