" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Thank You}
Monday, 9 April 2012 | 02:56 | 0Comment

Terima Kasih kepada semua yang teguh berdiri di sisi saat saya rapuh dan hampir tersungkur. Terima kasih untuk mereka yang tak henti-henti menghulurkan kata semangat serta tangan untuk saya bertaut dan bangun dari kejatuhan itu. Terima kasih buat insan-insan yang setia menumpangkan bahu untuk saya bersandar saat air mata menitis di pipi. Terima kasih menerima saya sebagai saya dan tidak sekali pun cuba untuk mengubah saya. Terima kasih untuk teguran yang membina dan nasihat yang berguna di saat saya buntu. Terima Kasih. Sesungguh nye untuk mencari insan-insan seperti anda semua amat sukar namun saya bertuah menjumpai anda di dalam kalangan ribuan orang. Saya sayang anda anda. saya ingin jadi kawan macam superman, yang berlari mencari rakan apabila rakan itu dalam kesusahan.


and friends if you need a shoulder. you can cry on my shoulder.


for them who always there for me :)