" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





holiday 1+4=5}
Friday, 20 April 2012 | 04:20 | 0Comment

Holidayyy ~ itu saje yang nak saya bagitahu semua insan. Saya sedang ber-holiday di rumah dan saya tidak berkerja. Sekadar membantu menjadi suri-rumah sepenuh masa Encik.Abah yang handsome. Holiday 1+4=5 tu bermaksud saya dah habis kan 1bulan dan saya ada lagi 4bulan. Anda semua dengki tak? saya ada lagi baki holiday sebanyak 4 bulan. Dan actually baki tu menyebabkan saya sedikit tertekan. UiTM cepat lah bukak nak masuk study nie. *tiba-tiba Jangan risau saya masih dalam keadaan waras. Di sebab kan cuti yang banyak saya telah menghabis kan masa dengan meng-edit gambar-gambar yang di perolehi di Mr.Know-it-all (Google). Dan hasil nye adalah. Taadaaa

En.Minho pegang nama saya awwww~




Mr.YongHwa pegang nama kawan kita. eh eh eh 




Amboi kawan kita guna buat profile picture lagi :)




ps: Jom download Running Man jom


En.Minho pegang nama saya awwww~




Mr.YongHwa pegang nama kawan kita. eh eh eh 




Amboi kawan kita guna buat profile picture lagi :)




ps: Jom download Running Man jom


newer post older post