" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Wonderful weekend}
Sunday, 18 December 2011 | 23:45 | 0Comment

Event dah lepas pun still nak tepek dalam blog. Saya tak kira. Actually, last weekend kami kena kurung sebab our beloved PM nak datang. Yang duk hostel terpaksa la akur dengan pengurusan. Duduk lah berkurung and the best part it, ada EKSPOO!! wah yang nie saya sangat suka. Pameran tu berlangsung for 3 days and saya adalah pengunjung yang setia. Sampai pakcik-pakcik rela, abang jual pizza, jual air, buah semua kenal saya. In this time saya nak say Thanks to abang yang jual air tu. En.Irwan and his companion. (lupa tanye nama) sebab dah belanja saya air harga RM6.50. fuhhh ~ jimat. Terima kasih banyak-banyak. Akak and abang jual pizza sebab sanggup bagi sos and mayonnaise lebih untuk saya. Pakcik jual buah sebab bagi saya buah free banyak sampai saya kenyang 3 hari makan buah. Happy sangat. oh oh tak lupa kepada adik Aftar Trading sebab senyum anda sangat comel. Gatal sikit. For the PM thanks for coming down here. Even ada yang tak suka tapi anda tetap sampai. Caya lah PM !. haha. I got some pictures to show off. zasssss

a book about our PM. ada part yang menarik. nak tahu ? sila cari dan baca.

Air yang En.Irwan belanja. A zilions thanks ye. Next time belanje lagi ye.

my beloved with the big 'teeet'. Good pair :)


a book about our PM. ada part yang menarik. nak tahu ? sila cari dan baca.

Air yang En.Irwan belanja. A zilions thanks ye. Next time belanje lagi ye.

my beloved with the big 'teeet'. Good pair :)


newer post older post