" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Doa yang sepatah mampu bawa bahagia untuk ramai orang}
Monday, 28 November 2011 | 08:08 | 0Comment

On the behalf of all, saya dengan rendah diri minta tolong semua yang berkunjung ke blog saya untuk sama-sama mendoa kan insan yang hadir dalam hidup saya. Beliau sedang bertarung. Semoga beliau cepat sembuh dan mampu lagi berdiri di sana bersama insan lain dan menerus kan segala aktiviti harian nye serta berkhidmat untuk berbakti kepada negara. Dalam usaha melahirkan generasi baru yang berilmu dan berpendidikan. Truthfully, He is a person I treasure the most. Entered my life without i' m knowing it. A person full of surprised, a smile that could held people up and a word that give more hope and spirit to move on at time of miserable. Oleh kerana itu, saya mohon tolong bersama-sama doa kan beliau. Mungkin ada berlainan agama namun anda juga punya DIA untuk berdoa. Kepada yang snggup meluang kan masa, sungguh saya amat berterima kasih dan terhutang budi. May you be blessed. 

Bissmillahirahmanirahim,
Ya Allah beri kan beliau kesembuhan,
supaya beliau mampu lagi untuk kembali berbakti pada insan lain,
Amin.