" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





blogger yang berjaya}
Saturday, 8 October 2011 | 05:21 | 2Comment

ENTRY INI MENGANDUNGI AYAT-AYAT KASAR. SILA JANGAN BACA JIKA ANDA KUAT SENTAP !. TERIMA KASIH!

Alhamdullilah terbuka hati saya nak menaip entry yang tak panjang dan juga tak pendek saya rasa. hari nie saya nak bercerita tentang sesetengah blogger yang sangat berjaya. nak tahu berjaya dalam apa sila scroll hingga bawah yea.

di mula kan cerita. beberape hari yang lepas saya ada buat blogwalking ke blog-blog yang saya jumpa link nyer secara random dari macam-macam source. ramai yang guna blog sebagai medium untuk bercerita kepada dunia. sungguh saya tertarik dan teruja dengan beberapa blogger yang begitu kreatif. dan mereka berjaya meraih SIMPATI dari para pembaca dengan menulis entry sedih. confirm kejap lagi ada yang hentam, "macam kau tak penah tulis kan " ergh ! saya tak kisah anda nak tulis cerita-cerita sedih. namun tolong MIND YOUR TOPIC ! ehem sila proceed.

wajar kah anda seorang anak menulis dan menyatakan ketidak puasan hati anda kepada ibu dan ayah terutama nya di dalam blog. paling aku bengang. kat side bar tu ang tepek gambaq mak bapak ang. kat entry ang duk kata macam macam. anda tahu tak satu dunia boleh baca entry anda. tak malu kah anda bila readers baca entry tu ? mesti akan ada pelbagai reaksi. yang kasihan mesti kata " kesian budak nie, mak bapak dia tak bertanggungjawab betul" yang tak suka pulak. "ish, budak nie, tak bertamadun langsung" *saya yang cakap.  tak malu kah anda ? anda tak terfikir ke ? kalau lah mak dan ayah anda baca entry tu ? agak-agak ape yang akan jadi. mesti mereka terasa. korang ambil la masa sejenak. fikir balik. tak cukup ke 9bulan dia susah untuk anda. tak cukup ke dia besar kan anda sampai mampu kenal ape itu blog. tak cukup ke ? hingga anda boleh tulis macam tu ? yang tu paling saya tak suka. dan yang attack on personal person tu suka hati lah sebab saya tak berada di situasi anda. namun tolong elak kan. kerana anda baru sahaja menunjuk kan sifat buruk anda.

pesanan penaja minggu nie cuma nie je. selamat baca dan beramal ye semua. kepada insan yang ada buat entry macam tu. please consider again. kalau boleh delete lah.

#ingatan buat diri saya juga.