" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





memang kebetulan lah !!}
Thursday, 11 August 2011 | 11:52 | 0Comment

ok tadi saya baru jew pegi blogwalking. usha blog-blog yang biasa saya tengok. haha singgah dekat blog abg. ben and baca dia punyer new entry. nak baca klik sini. kat situ ade gambar yang sangat comel. nah saya tunjuk dulu

klik untuk magic : nampak tak yang di highlight. ala gambar baby kat bawah tu. comei kan ?


lepas tu boring nyer pasal pi ler lepak kat group kawan blogger(FB). tiba-tiba memang KEBETULAN lah. nampak kanak-kanak yang dalam gambar tu. aww aww. so saya tegur la dia. first masa dia cakap tak tahu tu dah agak CUAK di situ takot salah orang je. rupa-rupa nyer dah betoi okesss ~

kat atas tu perbualan kami. aww aww.

so tahniah yer anda sebab masuk blog abg. ben. nah kenal orang nyer pergi lah terjah blog dia yang comeii macam orang nyer  nie. klik klik



klik untuk magic : nampak tak yang di highlight. ala gambar baby kat bawah tu. comei kan ?


lepas tu boring nyer pasal pi ler lepak kat group kawan blogger(FB). tiba-tiba memang KEBETULAN lah. nampak kanak-kanak yang dalam gambar tu. aww aww. so saya tegur la dia. first masa dia cakap tak tahu tu dah agak CUAK di situ takot salah orang je. rupa-rupa nyer dah betoi okesss ~

kat atas tu perbualan kami. aww aww.

so tahniah yer anda sebab masuk blog abg. ben. nah kenal orang nyer pergi lah terjah blog dia yang comeii macam orang nyer  nie. klik klik



newer post older post