" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





kucing}
Tuesday, 2 August 2011 | 06:44 | 0Comment

adakah anda mengenali binatang that stated above? sape tak kenal memang hang hidup zaman dinosaur. binatang kucing tu kalau for the cat's lover kompem dan yakin. ala comel nyer. ala cute nyer. damn ! i hate that thing. sumpah tahap gaban. dari kecik ketot kot saya sudah pon mengalami masalah alahan dengan kucing. bukan sebab health problem ke hape tapi sebab mentally ill when it comes to cat. bukan main-main. but the truth kan. it not just me but all the girls member of my family. ajaib kan. dah nama family memang la ada chemical bond kot. macam atom HCl dengan NaOH. sape tak tahu sila rujuk jadual berkala KIMIA yer. kalau nampak binatang yang di namakan kucing ini even jarak dia 10 meter jauh i could know that. walaupun hakikat dan hakiki nya saya rabun ok. tu nak menunjuk kan betapa saya takut akan insan yang anda anda dan anda rasa comel tu. for me it was a new hybrid of MONSTER. tadi punyer semangat nak bukak puasa kat luar. berjalan lah saya ke depan pagar UiTM tu. sangat jauh. dah sampai order. tengah tunggu nie dalam pukul7.30 lebih kucing tu duk sengih-sengih mai dekat saya. ape lagi lompat si katak lompat la saya. sebab tak tahan i left early. and my bukak puasa meal my friend yang makan kan. kurang asam punyer kucing samdol. cais. dia telah menyebabkan saya lapar. dan sekarang saya cuma mampu menahan lapar. menunggu dining hall di buka. pakcik cepat la saya laparrr nie ! damn.