" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





HIBERNATE}
Friday, 5 August 2011 | 23:52 | 0Comment

first time sepanjang menggunakan khidmat nya sebagai penyambung hubungan dengan rakan-rakan. aku mengambil keputusan mengHIBERNATE kan dia. maaf yer mr.FB. anda terlalu comel dan penuh dengan dugaan. saya tak mampu menahan NAFSU bila bersama anda. *tampaq lelaju. ayat dajal. ! ok itu merupakan salah satu sebab mengapa saya mengHIBERNATE kan dia untuk sementara waktu. secondly, nie bulan pose. asal online mr.FB je mesti duduk mengutuk status friend yang tah pape. (macam status kita ok jew) ok sila guna fallacies. LOOK WHO's TALKING. ye saya akui saya juga ada update status yang eww eww. haha. hendak muntah hijau kah ? sila muntah sekarang. bila dah duduk kutuk tu memang kompem la malaikat yang kat bahu kiri dengan kanan nie duk geleng kepala. lepas tu kasi PANGKAH besaq-besaq. T..T aww sedih nya. selain itu,   saya HIBERNATE kan dia sebab saya SENTAP dengan seseorang. ye saya tahu menegur itu wajib. kalau nak tunggu kita PERFECT baru nak menegur maka alim ulama dalam dunia nie tak kan boleh menegur sebab nyer NOBODY IS PERFECT. setuju tak *sambil acu pistol. HAHA but back there the way you express it really get me butthurt(bukan bontot sakit ye) ia sungguh kasar dan AKU (marah nie) Tak boleh terima nya. harap maaf yer anak-anak. walaupun kita rapat. we are in the same bloodline but it still hurt and it more hurt i guess. so sebab-sebab tu saya HIBERNATE kan dia untuk sementara waktu. bila fikir balik it give me some benefit kot.
1. banyak masa boleh guna untuk cari FALLACIES dalam article *tak jumpa lagi
2. kurang dah main game empire & allies tu *besttt !
3. kurang duk kutuk orang *tak kurus pahala puasa
4. tak yah tengok muka yang tah pape lagi. 
5. concentrate to assignment. *like like like

secara konklusi nye, saya cuma HIBERNATE sahaja. sampai masa dia bangun la. macam panda tu. erk betul ke panda?? no idea. so sape yang rasa nak cuba. buat la nanti kita buat kelab sama-sama. KELAB HIBERNATE FB ! woooo



p/s : friends need anything through email, this blog or phone k (kalau korang ade la) haha