" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





tempah header lawa. rm10 jeww !}
Tuesday, 26 July 2011 | 07:39 | 0Comment

waaaaa. sangat jeles kan bila tengok orang ada header lawa. arrrghhh ! sangat jeles. *tampaq muka. so kanak-kanak riang mai sini nak cakap satu rahsia. saya tahu mana anda nak dapat header yang lawa dengan harga yang sangat murah. RM10 jewww. cara bayar pun senang. bank in or topap kan. easy kan. header yang di buat sangat lawa. saya tertarik. ehehehe~ nie ade contoh header yang dah siap. nak tengok ke ? (yang tak nak tutup mata yea!)





so kat atas tu adalah contoh header yang dah di buat. sangat lawaaaa~ huhu.  en. kei shi mintak 1. HAHA. so sape-sape nak tempah header nie boleh contact merekayang di nyatakan  di bawah yea.