" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





my bad ~2 july 11 ~}
Saturday, 2 July 2011 | 05:47 | 3Comment

baca doa dulu. ehem ehem.

hari nie entri nak tulis bende sedih. sob sob. sedih nie. siyez touching giler giler bhai. tak pernah kot nak rase macam nie.

YA ALLAH tak tahu la ape yang jadi sekarang nie. assignment bertimbun, masalah pun nak bertimbun (sebok jelah masalah nie.) makin hari makin banyak. assignment dah siap satu. masalah pulak tambah satu. wei MASALAh asal ko tak nak kurang hah !. benci beno cheq kat kome nie.
dah ler dua tiga hari asyik nangis sampai tertido. risau , tak tenang, fikiran celaru. ape sebab musabab nyer? eden pon tak tau. yang pasti benda nie terbawa-bawa. kesian my ENCIK sampai stress-stress melayan saya yang emosi mental dan fizikal tak berape nak stabil nie.

antara kejadian yang pernah jadi dua tiga hari macam haritu. penah salah turun escalator. punye lah otak nie melayang tah kemana. saya pegi naik escalator yang naik untuk turun.(saya nak turun, escalator tu nak naik. *paham ?) nasib baik sempat cover. ok ia memang memalukan tapi steady. cover cover. jalan straight wat macam pakcik-pakcik kat sebelah tu tak wujud.

ok sila lihat gambar rajah. i know tak lawa.
ok kedua pulak. meja study saya berada di belakang loker.tu yang gambar smiley tu meja saya. yang pink tu tempat kejadian. ececece. tengah khusyuk baca novel. dumpppp saya langgar lemari a.k.a almari. dah bengkak benjol bibir. siap darah-darah .eeeewww. nangis jugak tapi nangis slow je  takot roomate dengar kiki.

dah ada masalah lepas pulak geram dekat mr.ENCIK. sabar je dia dengar saya membebal marah-marah semalam. sikit pun tak bangkang apa saya cakap. tersentak hati saya bila dia mintak maaf. MR.ENCIK saya minta maaf banyak-banyak. banyak dah susah kan awak. sikit-sikit merajuk. ish nyampah beno aku. hehe. tapi ENCIK sabar je kan. haish kalau saya jadi ENCIK dah lama saya cari lain. OMG. jangan.


hurm so as conclusion. we can conclude that , kalau ade problem wat tak tau nanti terima padah macam saya. :(
and to mr.ENCIK saya minta maaf.(maaf lagi) . janji minggu nie dengan minggu depan tak buat dah. sayang u banyak 


ok sila lihat gambar rajah. i know tak lawa.
ok kedua pulak. meja study saya berada di belakang loker.tu yang gambar smiley tu meja saya. yang pink tu tempat kejadian. ececece. tengah khusyuk baca novel. dumpppp saya langgar lemari a.k.a almari. dah bengkak benjol bibir. siap darah-darah .eeeewww. nangis jugak tapi nangis slow je  takot roomate dengar kiki.

dah ada masalah lepas pulak geram dekat mr.ENCIK. sabar je dia dengar saya membebal marah-marah semalam. sikit pun tak bangkang apa saya cakap. tersentak hati saya bila dia mintak maaf. MR.ENCIK saya minta maaf banyak-banyak. banyak dah susah kan awak. sikit-sikit merajuk. ish nyampah beno aku. hehe. tapi ENCIK sabar je kan. haish kalau saya jadi ENCIK dah lama saya cari lain. OMG. jangan.


hurm so as conclusion. we can conclude that , kalau ade problem wat tak tau nanti terima padah macam saya. :(
and to mr.ENCIK saya minta maaf.(maaf lagi) . janji minggu nie dengan minggu depan tak buat dah. sayang u banyak 


newer post older post